Experiențe privind învățarea la locul de muncă a elevilor din cadrul Colegiului Național de Comerț al ASEM
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
277 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 04:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.3 (19)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (276)
SM ISO690:2012
MOVILEANU, Elena. Experiențe privind învățarea la locul de muncă a elevilor din cadrul Colegiului Național de Comerț al ASEM. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 3(49), pp. 79-85. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p79-85
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(49) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Experiențe privind învățarea la locul de muncă a elevilor din cadrul Colegiului Național de Comerț al ASEM

Work-based learning experiences for students within the National Trade College of ASEM

DOI:https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p79-85
CZU: 377.3

Pag. 79-85

Movileanu Elena
 
Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2022


Rezumat

Învățarea la locul de muncă le oferă elevilor experiențe de muncă din viața reală, în care pot aplica abilități teoretice și tehnice și asigură dezvoltarea abilităților practice. Articolul prezintă unele experiențe privind învățarea la locul de muncă a elevilor din cadrul Colegiului Național de Comerț al ASEM.

Work-based learning exposes students to real-life work experiences, in which they can apply theoretical and technical skills as well as ensuring the development of practical skills. The article presents some experiences regarding work-based learning of the students from the National College of Commerce of ASEM.

Cuvinte-cheie
învățare la locul de muncă, competenţe profesionale, unitate economică, plan de învăţământ, programe de formare profesională,

work-based learning, professional skills, economic unit, educational plan, vocational training programs