Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1619 134 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 00:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
336.77:330.131.7 (1) |
Monedă. Sistem monetar. Bănci. Bursa de mărfuri (780) |
Știință economică. Concepte economice de bază (242) |
SM ISO690:2012 GÎRLEA, Mihail, PERCIUN, Rodica. Bonitatea clientului creditat. In: Economie şi Sociologie, 2012, nr. 1, pp. 92-97. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 1 / 2012 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 336.77:330.131.7 | ||||||
Pag. 92-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Întrucît activitatea de creditare deţine rolul primordial
în orice instituţie bancară, se impune necesitatea studiului şi
analizei sale prin parcurgerea unor trepte atât la nivel microeconomic, cît şi la nivel macroeconomic. Pornind de la aceste premise, am considerat deosebit de importantă alegerea unei teme de cercetare ce vizează riscurile în activitatea de creditare, punând accent pe analiza bonităţii clienţilor atât în cadrul deciziei de creditare în vederea asumării riscului de credit, cît şi în determinarea performanţelor financiar
-bancare, definind, totodată, relaţia risc–performanţă în activitatea bancară. |
||||||
Cuvinte-cheie bonitatea clientului, indicatori de bonitate, credit scoring, guvernanţa corporatistă, documentaţie de credit |
||||||
|