Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
642 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 22:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015 (73) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2096) |
SM ISO690:2012 BALAN-CHIRIAC, Elena. Cultura Ecologică — valori și funcţii în procesul de educaţie a școlarului mic. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 3(71), pp. 110-113. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.16 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(71) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.16 | ||||||
CZU: 373.3.015 | ||||||
Pag. 110-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de faţă abordează conceptele de cultură, cultură ecologică şi mecanismul complex al formării culturii ecologice la şcolarul mic, prin integrarea conţinuturilor curriculare. Sunt analizate lucrări ale cercetătorilor care au identificat principalele elemente ce conturează educaţia ecologică în ciclul primar. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură, cunoştinţe şi abilităţi ecologice, gândire ecologică, orientări valorice, comportament ecologic, interdisciplinaritate, integrarea conținuturilor curriculare, culture, ecological knowledge and skills, environmental thinking, guidelines values, environmental behavior, interdisciplinarity, integrating the curricular contents |
||||||
|