Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
513 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 21:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:801.82 (1) |
Organizarea instruirii (552) |
Surse ale lingvisticii și filologiei. Colecții de texte (65) |
SM ISO690:2012 ANTIP, Crina Ramona. Metode interactive și situații problematizante în studiul textului literar (pe baza operei „Amintiri din copilărie” de Ion Creangă). In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 3(71), pp. 46-55. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.17 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(71) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.17 | ||||||
CZU: 37.091:801.82 | ||||||
Pag. 46-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul esenţial al limbii şi literaturii române în şcoală trebuie fundamentat pe conversaţia problematizantă. Ea stimulează raţionamentul inductiv/deductiv, asociativ, spiritul de sinteză şi menţinerea mereu vie a acţiunilor reciproce între profesor şi elevi sau chiar între elevii înşişi. |
||||||
Cuvinte-cheie metodă, conversaţie problematizantă, acţiuni mutuale, spirit de sinteză, situaţii problematizante, situaţii concrete, Method, problematic conversation, mutual actions, spirit of synthesis, problematic situations, concrete situations |
||||||
|