Metode interactive și situații problematizante în studiul textului literar (pe baza operei „Amintiri din copilărie” de Ion Creangă)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
513 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 21:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:801.82 (1)
Organizarea instruirii (552)
Surse ale lingvisticii și filologiei. Colecții de texte (65)
SM ISO690:2012
ANTIP, Crina Ramona. Metode interactive și situații problematizante în studiul textului literar (pe baza operei „Amintiri din copilărie” de Ion Creangă). In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 3(71), pp. 46-55. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.17
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(71) / 2021 / ISSN 1811-5470

Metode interactive și situații problematizante în studiul textului literar (pe baza operei „Amintiri din copilărie” de Ion Creangă)

Interactive methods and problematic situations in the study of the literary text (based on the work „Memories from childhood”, by Ion Creanga)

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.17
CZU: 37.091:801.82

Pag. 46-55

Antip Crina Ramona
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2021


Rezumat

Studiul esenţial al limbii şi literaturii române în şcoală trebuie fundamentat pe conversaţia problematizantă. Ea stimulează raţionamentul inductiv/deductiv, asociativ, spiritul de sinteză şi menţinerea mereu vie a acţiunilor reciproce între profesor şi elevi sau chiar între elevii înşişi.

The essential study of the Romanian language and literature in school must be based on the problematic conversation. It stimulates inductive / deductive reasoning; associative; the spirit of synthesis and the keeping alive of the mutual actions between the teacher and the students or even between the students themselves.

Cuvinte-cheie
metodă, conversaţie problematizantă, acţiuni mutuale, spirit de sinteză, situaţii problematizante, situaţii concrete,

Method, problematic conversation, mutual actions, spirit of synthesis, problematic situations, concrete situations