Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
996 87 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 10:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Caracteristicile învățării școlare. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 3(71), pp. 3-9. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.01 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(71) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.01 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 3-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Complexul fenomen al învăţării, ca esenţă a procesului de învăţământ și disponibilitate importantă a oricărei fiinţe, a constituit dintotdeauna şi constituie o temă de reflecţie şi de interes major pentru întreaga societate. În articol abordăm caracteristicile învăţării din perspectivă educaţională, considerând cunoașterea lor, dar și a altor aspecte ale învăţării, cum ar fi tipologia învăţării, evoluţia ei în procesul de dezvoltare a ştiinţei pedagogice, perceperea degajărilor metodologice ce decurg din această înţelegere, o apropriere interpretativă de un nou tip de învăţare, generat, întâi de toate, de noile transformări socioculturale ale timpului. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, învăţarea școlară, instruire, experienţă de învăţare, învăţarea din practică, procesualitatea învăţării, learning, school learning, instruction, learning experience, learning from practice, learning process |
||||||
|