Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
429 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-13 15:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:821.09 (1) |
Educație (14647) |
Literatura limbilor individuale și a familiilor de limbi (3010) |
SM ISO690:2012 VÎLCU, Marcela. Lecția-proces de judecată ca alternativă a lecției clasice. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 2(48), pp. 6-14. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p6-14 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(48) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v48.i2.p6-14 | ||||||
CZU: 371.3:821.09 | ||||||
Pag. 6-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema lecțiilor netradiționale ca alternativă a celor clasice, insistându-se, în special, pe lecția-proces de judecată. Inițial, se propune o definiție a lecției-proces de judecată, sunt scoase în evidență o serie de caracteristici esențiale ale ei, precum și câteva subtipuri ale acesteia, în funcție de scopul urmărit de profesor. Pe parcurs, sunt prezentate etapele de organizare și desfășurare a unei lecții-proces de judecată (de pregătire, propriu-zisă, de evaluare), sunt formulate obiectivele fiecăreia. De asemenea, este descrisă procedura de desfășurare a lecției-proces de judecată, se face referință la metodele aplicate în cadrul acestei forme de organizare a activității elevilor (jocul de rol, |
||||||
Cuvinte-cheie lecţie, lecție-proces de judecată, alternativă, elevi, profesor, procedură de desfășurare, lesson, lesson-trial, alternative, students, teacher, development procedure |
||||||
|