Argument pentru educația financiară
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
503 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-10 00:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015:336 (4)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4027)
Finanțe (1786)
SM ISO690:2012
CAZACU, Emanoil Remus. Argument pentru educația financiară. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 2(70), pp. 100-102. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.15
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(70) / 2021 / ISSN 1811-5470

Argument pentru educația financiară

Argument for financial education

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.15
CZU: 37.015:336

Pag. 100-102

Cazacu Emanoil Remus
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2021


Rezumat

Actualitatea și importanța subiectului de cercetare anunțat este determinată de nivelul scăzut de conștientizare a problemelor educației financiare în Republica Moldova și România. În această privință, autorul abordează educația financiară din perspectivă multidimensională și propune recomandări pentru implementarea educației financiare în sistemul educațional.

The topicality and importance of the research topic is determined by the low level of awareness of financial education issues in Romania and the Republic of Moldova. In this regards, the author describes financial education form a multidimensional approach and propose recommendations for implementation of financial education.

Cuvinte-cheie
dezvoltare durabilă, competențe, deficit al cunoștințelor financiare, alfabetizare financiară, educație financiară, educație economico-financiară, dezvoltare economică.,

sustainable development, skills, financial literacy gap, financial literacy, Financial education, economic and financial literacy, economic development.