Developing critical reading competences at the English lessons: teaching text-messagewriting
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
502 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 12:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091:811.111 (3)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
Limba engleză (686)
SM ISO690:2012
MIŞENINA, Nadejda. Developing critical reading competences at the English lessons: teaching text-messagewriting. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 2(70), pp. 40-46. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.07
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(70) / 2021 / ISSN 1811-5470

Developing critical reading competences at the English lessons: teaching text-messagewriting

Dezvoltarea competenţelor de lectură critică la lecţiile de limba engleză: scrierea unui mesaj-text

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.2.07
CZU: 373.091:811.111

Pag. 40-46

Mişenina Nadejda
 
Liceul Teoretic „D. Cantemir”, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2021


Rezumat

The quality of our life and that of what we produce, make, or build depend precisely on the quality of our thought. Therefore excellence in thought must be systematically cultivated. Critical thinking is defined as the process of determining the authenticity, accuracy, and worth of information or knowledge claims. Being able to determine the main idea helps readers to recall important information. Locating the main idea and significant details helps the reader understand the points the writer is attempting to express. Identifying the relationship between these will improve comprehension.

Articolul dat reflectă aspecte de dezvoltare a abilităţilor de gândire critică în procesul lecturii la orele de limba engleză. Obiectivul propus este de a demonstra necesitatea implicării elevilor in activităţi de lectură critică, mecanism esenţial în dezvoltarea capacităţilor de reflecţie analitică, a decodării corecte a c, a face inferenţe valide în baza materialului factologic. Strategia descrisă se propune profesorilor de limba străină, ca utilizând-o, să formeze discipolilor abilităţi ce le vor îmbunătăţi calitatea studiilor.

Cuvinte-cheie
critical thinking, critical reading, graded instruction, stated main idea, implied main idea, text-message, valid inference, key details, comprehension,

gândire critică, lectură critică, instruire graduală, idee explicită, idee dedusă, mesajul textului, inferenţă validă, detalii esenţiale, comprehensiune