Stimularea cadrelor didactice pentru inovație și performanță
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
408 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 15:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (501)
Organizarea instruirii (552)
SM ISO690:2012
COTOS (PELEVANIUC), Ludmila. Stimularea cadrelor didactice pentru inovație și performanță. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 44-47. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5036298
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455

Stimularea cadrelor didactice pentru inovație și performanță

Stimulating Educators for Innovation and Performance

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5036298
CZU: 37.091

Pag. 44-47

Cotos (Pelevaniuc) Ludmila
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 7 iulie 2021


Rezumat

Articolul se referă la aspectele relevante ale motivării cadrelor didactice pentru implementarea inovațiilor. A fost cercetat gradul de motivare și stimulare a performanței în activitatea profesională a cadrelor didactice de către manageri. Sunt prezentate strategii de motivare pentru inovație, utile atât managerilor, cât și cadrelor didactice, pentru a accentua importanța abordării complexe și a cooperării la toate nivelurile ierarhice ale instituției, în vederea dezvoltării culturii inovării. Cititorii vor avea posibilitatea să-și autoevalueze percepția asupra inovării și să identifice tipul de inovator, pentru a planifica acțiunile ulterioare de dezvoltare a competențelor profesionale.

The article discusses the relevant aspects of teachers’ motivation for implementing innovation. The author has researched the degree of motivation and stimulation of performance applied by educational managers to teaching staff. The article presents innovative motivation strategies useful for both managers and teachers, in order to emphasize the importance of a complex approach and cooperation at all hierarchical levels, if the institution is willing to develop a culture of innovation. The readers will be able to self-assess their perception of innovation and identify their type of innovator, which will help them plan the further development of their professional skills.

Cuvinte-cheie
inovaţie, performanţă, motivaţie, cadru didactic,

innovation, performance, motivation, teacher