Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
408 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 15:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 COTOS (PELEVANIUC), Ludmila. Stimularea cadrelor didactice pentru inovație și performanță. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 3(127), pp. 44-47. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5036298 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(127) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5036298 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 44-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se referă la aspectele relevante ale motivării cadrelor didactice pentru implementarea inovațiilor. A fost cercetat gradul de motivare și stimulare a performanței în activitatea profesională a cadrelor didactice de către manageri. Sunt prezentate strategii de motivare pentru inovație, utile atât managerilor, cât și cadrelor didactice, pentru a accentua importanța abordării complexe și a cooperării la toate nivelurile ierarhice ale instituției, în vederea dezvoltării culturii inovării. Cititorii vor avea posibilitatea să-și autoevalueze percepția asupra inovării și să identifice tipul de inovator, pentru a planifica acțiunile ulterioare de dezvoltare a competențelor profesionale. |
||||||
Cuvinte-cheie inovaţie, performanţă, motivaţie, cadru didactic, innovation, performance, motivation, teacher |
||||||
|