Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
383 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-13 18:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.016:004 (4) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (276) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4235) |
SM ISO690:2012 TIMOFTICĂ, Gheorghe. Elaborarea, aplicarea şi impactul produselor didactice digitale în predarea orelor şi realizarea stagiilor de practică la specialitatea Cadastru şi organizarea teritoriului. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 42-44. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718808 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4718808 | ||||||
CZU: 377.016:004 | ||||||
Pag. 42-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În cadrul modelului de instruire online, o mare provocare pentru profesorii din instituţiile ÎPT, în contextul pandemiei, este formarea abilităţilor practice ale elevilor, care presupune atât utilizarea unor instrumente, mecanisme, cât și stăpânirea softurilor de specialitate. Secvenţele video, prezentările, imaginile pe suport digital, precum și secvenţele audio în predare pot valorifica competenţele personale și profesionale ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie instruire online, instruire mixtă, ore practice, stagiu de practică, softuri, online learning, blended learning, practical instruction, internship, software |
||||||
|