Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
873 215 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-07 18:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:159.942 (6) |
Psihologie (3476) |
SM ISO690:2012 MAXIM, Lorena. Raportul dintre inteligenţa emoţională şi factorii de personalitate a preadolescenților. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2021, nr. 1(62), pp. 86-93. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 1(62) / 2021 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7:159.942 | ||||||
Pag. 86-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol sintetizează și prezintă informații despre interrelația dintre inteligența emoțională și personalitate la preadolescenți. Studiul privind această relaţie mutuală, este realizat pentru a alerta cu privire la conştientizarea importanţei dezvoltării inteligenţei emoţionale la vârsta preadolescentă în dependenţă de situaţia socială de dezvoltare, înţelegerea funcţionării şi adaptării eficiente a preadolescenţilor în obţinerea performanţelor comportamentale raportate la realitatea socială distinctă. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, personalitate, preadolescenţi, interrelație, familie, mediu social, emotional intelligence, personality, preadolescents, interrelationship, family, social media |
||||||
|