Metodologia de formare a valorilor artistice la studenții pedagogi: validarea experimentală
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
429 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-04 11:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:792.8 (2)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2602)
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (524)
SM ISO690:2012
TALPĂ, Svetlana. Metodologia de formare a valorilor artistice la studenții pedagogi: validarea experimentală. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 3(46), pp. 68-77. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(46) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Metodologia de formare a valorilor artistice la studenții pedagogi: validarea experimentală

Methodology of forming artistic values to the pedagogical students: experimental validation.”

CZU: 378.147:792.8

Pag. 68-77

Talpă Svetlana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 martie 2021


Rezumat

În articol este abordată problema privind formarea valorilor artistice la studenți în procesul instruirii coregrafice din diferite perspective: general-pedagogică, teleologică și metodologică. În plan general-pedagogic, formarea valorilor artistice se analizează din perspectiva educației umaniste, în plan teleologic – din perspectiva finalităților educaționale, în plan metodologic – din perspectiva noilor educații și strategiilor educaționale: de formare a conștiinței, de organizare a acțiunii educative, de stimulare. Nivelul de manifestare a valorilor artistice ale grupului de cercetare a indicat o diferență semnificativă de la testarea inițială către testarea finală. Validarea experimentală este prezentată în tabele și figuri.

The article addresses the issue of the formation of artistic values in students in the process of choreographic training from different perspectives: general-pedagogical, teleological and methodological. In general-pedagogical plan, the formation of value orientations is analyzed from the perspective of humanistic education, in teleological plan – from the perspective of educational finalities, in methodological plan – from the perspective of new educations and educational strategies: awareness formation, organization of educational action, stimulation. The level of manifestation of the artistic values of the research group indicated a significant difference from the initial testing to the final testing. Experimental validation is stipulated in tables and figures.

Cuvinte-cheie
axiologie, artă coregrafică, valori artistice, atitudini, strategii educative,

axiology, choreographic art, artistic values, attitudes, educational strategies