Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
429 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-04 11:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:792.8 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2602) |
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (524) |
SM ISO690:2012 TALPĂ, Svetlana. Metodologia de formare a valorilor artistice la studenții pedagogi: validarea experimentală. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 3(46), pp. 68-77. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(46) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:792.8 | ||||||
Pag. 68-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema privind formarea valorilor artistice la studenți în procesul instruirii coregrafice din diferite perspective: general-pedagogică, teleologică și metodologică. În plan general-pedagogic, formarea valorilor artistice se analizează din perspectiva educației umaniste, în plan teleologic – din perspectiva finalităților educaționale, în plan metodologic – din perspectiva noilor educații și strategiilor educaționale: de formare a conștiinței, de organizare a acțiunii educative, de stimulare. Nivelul de manifestare a valorilor artistice ale grupului de cercetare a indicat o diferență semnificativă de la testarea inițială către testarea finală. Validarea experimentală este prezentată în tabele și figuri. |
||||||
Cuvinte-cheie axiologie, artă coregrafică, valori artistice, atitudini, strategii educative, axiology, choreographic art, artistic values, attitudes, educational strategies |
||||||
|