Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
483 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-17 15:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:[94+821.09] (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
Istoria generală (528) |
Literatura limbilor individuale și a familiilor de limbi (3016) |
SM ISO690:2012 MOLCOSEAN, Alexandru. Evaluarea formativă la ora de istorie, valorificând literatura artistică. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 3(46), pp. 62-68. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(46) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:[94+821.09] | ||||||
Pag. 62-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este abordat subiectul evaluării formative la ora de istorie prin intermediul literaturii artistice. Ne propunem să analizăm actele normative care reglementează procesul evaluării în învățământul general și să oferim, ulterior, o serie de opere artistice în care se abordează o anumită perioadă istorică. Motivul pentru care am recurs la acest demers este încurajarea lecturii în rândul elevilor, ajutându-i, totodată, să înțeleagă mai bine evenimentele și procesele istorice. Spre final, oferim un exemplu de alcătuire a sarcinilor de evaluare în baza unei opere artistice. |
||||||
Cuvinte-cheie didactica modernă, acte normative, literatura artistică, evaluare formativă, lectură, modern didactics, normative acts, artistic literature, formative evaluation, reading |
||||||
|