Collaborative Learning vs. School Success
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
605 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-25 10:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.091 (75)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
BUZU, Svetlana, BESCHIERU, Mariana. Învățare prin colaborare vs. succes școlar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 1(125), pp. 19-22. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4560592
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(125) / 2021 / ISSN 1810-6455

Collaborative Learning vs. School Success

Învățare prin colaborare vs. succes școlar

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4560592
CZU: 373.091

Pag. 19-22

Buzu Svetlana, Beschieru Mariana
 
Liceul Teoretic „Mihai Viteazul“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2021


Rezumat

Collaborative learning involves the combined intellectual effort of students or students and teachers together, where students work in groups of two or more, looking for mutual understanding by completing a task together, finding solutions or meanings, or creating a product. Although collaborative learning takes different forms and is practiced by teachers from different disciplines and teaching traditions, the area is linked by a number of important assumptions about learners and the learning process. The aim of this article is to clarify the difference between individual learning and collaborative learning in order to highlight the opportunities the latter provides for school success.

Învățarea prin colaborare implică efortul intelectual al elevilor și al profesorilor în crearea unui produs, în găsirea unor soluții prin lucru în grup. Deși ia diferite forme și este practicată de profesori la diferite discipline prin diverse tradiții de predare, această formă de învățare are la bază o serie de ipoteze importante despre elevi și procesul de învățare. Scopul acestui articol este de a stabili diferența dintre învățarea individuală și învățarea prin colaborare, pentru a evidenția oportunitățile oferite de aceasta din urmă în vederea asigurării un demers la clasă de succes.

Cuvinte-cheie
collaborative learning, individual learning, classroom techniques, student-centered approach, peer teaching,

învățare prin colaborare, invăţare individuală, metode de predare, abordare centrată pe elev, învățare de la egal la egal