Atitudinile cadrelor didactice față de fenomenul integrării copiilor cu autism în învățământul de masă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
478 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 22:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.064.2:376.4-053.2 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646)
SM ISO690:2012
LUPUȘOR, Roxana-Monica. Atitudinile cadrelor didactice față de fenomenul integrării copiilor cu autism în învățământul de masă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 11, pp. 84-86. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4557176
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Atitudinile cadrelor didactice față de fenomenul integrării copiilor cu autism în învățământul de masă

Teachers’ attitudes towards the integration of children with autism spectrum disorder in mass education

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4557176
CZU: 373.064.2:376.4-053.2

Pag. 84-86

Lupușor Roxana-Monica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 martie 2021


Rezumat

Potrivit conceptului de integrare educativă, toți copiii trebuie să învețe împreună și, în cadrul acestui proces, profesorul are rolul esențial, el fiind cel care ghidează învățarea, modelează abilitățile sociale și comportamentul copilului.În articol sunt prezentate atitudinile profesorilor față de integrarea copiilor cu autism în mediul educațional de masă

The concept of educational integration supports the fact that all children must learn together and in this process the teacher has the essential role, being the one who guides the learning and models the child's social skills and behaviour. The article aims to present the attitudes of teachers towards the integration of children with autism in the mainstream educational environment.

Cuvinte-cheie
integrare şcolară, tulburare din spectrul autist, atitudinile cadrelor didactice, educație incluzivă,

school integration, autism spectrum disorder, teacher attitudes, inclusive education