Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
478 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 22:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.064.2:376.4-053.2 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646) |
SM ISO690:2012 LUPUȘOR, Roxana-Monica. Atitudinile cadrelor didactice față de fenomenul integrării copiilor cu autism în învățământul de masă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 11, pp. 84-86. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4557176 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4557176 | ||||||
CZU: 373.064.2:376.4-053.2 | ||||||
Pag. 84-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Potrivit conceptului de integrare educativă, toți copiii trebuie să învețe împreună și, în cadrul acestui proces, profesorul are rolul esențial, el fiind cel care ghidează învățarea, modelează abilitățile sociale și comportamentul copilului.În articol sunt prezentate atitudinile profesorilor față de integrarea copiilor cu autism în mediul educațional de masă |
||||||
Cuvinte-cheie integrare şcolară, tulburare din spectrul autist, atitudinile cadrelor didactice, educație incluzivă, school integration, autism spectrum disorder, teacher attitudes, inclusive education |
||||||
|