Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
760 100 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 22:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.952.4:616.89-008.441-053.2 (1) |
Psihologie (3477) |
Psihiatrie. Psihiatrie patologică. Psihopathologie. Frenopatii. Psihoze. Anomalii mintale. Stări morbide mintale. Tulburări de comportament şi emoţionale (291) |
SM ISO690:2012 BUCUN, Nicolae, CREȚU, Crina Florica. Mindfulness și psihoterapia cognitiv-comportamentală în intervenția asupra anxietății la copii (programul „mindful time for kids”). In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 11, pp. 33-38. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4557091 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 11 / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4557091 | ||||||
CZU: 159.952.4:616.89-008.441-053.2 | ||||||
Pag. 33-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Anxietatea este o stare emoțională la fel de frecvent întâlnită în rândul copiilor, ca și în rândul adulților. În cazul copiilor, anxietatea se bazează pe imaginația și creativitatea lor, care este debordantă. Sunt atât de prinși de gândurile lor, încât le percep ca fiind adevărate realități și nu doar gânduri. Conștientizând cum este anxietatea normală și de ce anume contribuie la exacerbarea sau îmbunătățirea ei, copiii sunt mai bine pregătiți în a fi prieteni cu anxietatea fără a se simți copleșiți. |
||||||
Cuvinte-cheie anxietate, copii, intervenție, psihoterapie cognitiv-comportamentală, mindfulness, acceptare fără judecare, trăirea momentului prezent, schimbarea perspectivei, impermanența lucrurilor, anxiety, children, intervention, cognitive-behavioural psychotherapy, mindfulness, acceptance without judgement, living the present moment, changing of perspective, impermanence of facts |
||||||
|