Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
561 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-07 15:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (970) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4034) |
SM ISO690:2012 CUCOŞ, Constantin. Viitorul educaţiei – sub semnul dubitaţiei, al construcţiei, al speranţei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 6(124), pp. 2-5. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4384690 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(124) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4384690 | ||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 2-5 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prefigurează aspecte ale viitorului educaţiei, pe următoarele două-trei decenii, care va trebui să fie permisiv şi interogativ în raport cu unele constante inovatoare, precum şi cu o serie de „lecţii” învăţate cu prilejul experienţei educaţiei cauzate de intervalul pandemic. |
||||||
Cuvinte-cheie viitor, online, autoînvăţare, autoreglare, deschidere, future, online, self-learning, self-regulation, openness |
||||||
|