Viitorul educaţiei – sub semnul dubitaţiei, al construcţiei, al speranţei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
561 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-07 15:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015 (970)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4034)
SM ISO690:2012
CUCOŞ, Constantin. Viitorul educaţiei – sub semnul dubitaţiei, al construcţiei, al speranţei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 6(124), pp. 2-5. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4384690
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(124) / 2020 / ISSN 1810-6455

Viitorul educaţiei – sub semnul dubitaţiei, al construcţiei, al speranţei

The Future of Education under the Sign of Doubt, Development, and Hope

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4384690
CZU: 37.015

Pag. 2-5

Cucoş Constantin
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 31 decembrie 2020


Rezumat

Articolul prefigurează aspecte ale viitorului educaţiei, pe următoarele două-trei decenii, care va trebui să fie permisiv şi interogativ în raport cu unele constante inovatoare, precum şi cu o serie de „lecţii” învăţate cu prilejul experienţei educaţiei cauzate de intervalul pandemic.

The article foreshadows aspects of the future of education over the next two to three decades, which will have to be permissive and interrogative in relation to some innovative constants, such as a series of “lessons” learned from the experience generated by the pandemic period.

Cuvinte-cheie
viitor, online, autoînvăţare, autoreglare, deschidere,

future, online, self-learning, self-regulation, openness