Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
742 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 21:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
CZU373.091 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa, CARABET, Natalia. Eficienţa personală a cadrelor didactice în contextul educaţiei umaniste a elevilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 5(123), pp. 9-13. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4256644 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4256644 | ||||||
CZU: CZU373.091 | ||||||
Pag. 9-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu teoretico-aplicativ care dezvăluie esenţa şi conţinutul eficienţei personale (selfefficacy) a cadrelor didactice în contextul educaţiei umaniste a elevilor. Totodată, sunt expuse rezultatele obţinute pe un eşantion experimental stratificat şi reprezentativ de cadre didactice şi liceeni în urma unei cercetări care viza studierea înţelegerii de către aceştia a eficienţei personale, precum şi determinarea dificultăţilor în procesul de formare şi manifestare a calităţii date. Valorificarea axei epistemologice le-a permis cercetătoarelor să fundamenteze ştiinţific şi să elaboreze axa praxiologică, concentrată într-un instrument pedagogic denumit Suport orientativ pentru identificarea şi evaluarea calităţilor autoeficienţei cadrului didactic în contextul educaţiei umaniste a elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie (auto)eficienţă, cadre didactice, educaţie umanistă, elev, maturitate personală, maturitate profesională, cercetare, self-efficacy, teachers, humanities education, student, personal maturity, professional maturity, research |
||||||
|