Modernizarea spațiilor de învățare prin aplicarea metodologiei Design Thinking
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
468 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-28 17:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004 (43)
Organizarea instruirii (552)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4235)
SM ISO690:2012
ILIEV, Mihail. Modernizarea spațiilor de învățare prin aplicarea metodologiei Design Thinking. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 4(122), pp. 38-43. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4057042
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(122) / 2020 / ISSN 1810-6455

Modernizarea spațiilor de învățare prin aplicarea metodologiei Design Thinking

Applying Design Thinking in the Modernisation of Learning Space

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4057042
CZU: 37.091:004

Pag. 38-43

Iliev Mihail
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 5 octombrie 2020


Rezumat

Articolul are drept scop identificarea și demonstrarea eficienței instrumentelor metodologiei ”Design Thinking”, aplicabile pentru inovarea sălilor de clasă. De asemenea, este reflectată aplicarea metodologiei în cadrul unui workshop organizat pentru șapte instituții din învățământul profesional tehnic.

The aim of the article is to identify and demonstrate the tools of Design Thinking methodology for classroom innovation. Also reflects the practical application of Design Thinking after a workshop with seven VET institutions.

Cuvinte-cheie
Design Thinking, instrumente TIC, educația secolului al XXI-lea, inovaţie, co-creare, STEAM, STEM, analiza și vizualizarea datelor, sistem informațional de management,

design thinking, digital tools, education for the 21st century, innovation, co-creation, STEAM, stem, data analysis and visualization, management information system