Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
468 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-28 17:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (43) |
Organizarea instruirii (552) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4235) |
SM ISO690:2012 ILIEV, Mihail. Modernizarea spațiilor de învățare prin aplicarea metodologiei Design Thinking. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 4(122), pp. 38-43. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4057042 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(122) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4057042 | ||||||
CZU: 37.091:004 | ||||||
Pag. 38-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul are drept scop identificarea și demonstrarea eficienței instrumentelor metodologiei ”Design Thinking”, aplicabile pentru inovarea sălilor de clasă. De asemenea, este reflectată aplicarea metodologiei în cadrul unui workshop organizat pentru șapte instituții din învățământul profesional tehnic. |
||||||
Cuvinte-cheie Design Thinking, instrumente TIC, educația secolului al XXI-lea, inovaţie, co-creare, STEAM, STEM, analiza și vizualizarea datelor, sistem informațional de management, design thinking, digital tools, education for the 21st century, innovation, co-creation, STEAM, stem, data analysis and visualization, management information system |
||||||
|