Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
563 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-03-11 16:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:811.512.165'233 (1) |
Educație (14644) |
Limbi ural-altaice, japoneza, coreeana, ainu, paleo-siberiana, eschimo-aleuta, dravidiene. Limbi sino-tibetane (Limba finlandeză, Limba estoniană, Limba maghiară) (137) |
SM ISO690:2012 КОЧАНЖИ, Надежда. Методы и приемы обучения диалогической речи на уроках гагаузского языка и литературы в образовательных учреждениях региона/ато Гагаузии. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 98-104. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3967116 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3967116 | ||||||
CZU: 371.3:811.512.165'233 | ||||||
Pag. 98-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul discută principalele tipuri și caracteristici ale vorbirii dialogice. Caracteristica vorbirii dialogice este dată. Pe baza experienței pedagogice, este descrisă o metodologie pentru formarea competențelor comunicative verbale, modalități de a depăși dificultățile pe care un profesor le întâmpină în lecția limbii și literaturii găgăuze în predarea vorbirii dialogice. Sunt indicate subiecte de vorbire care permit introducerea elevilor în situații de vorbire. Sunt prezentate câteva tipuri de activități, exerciții, jocuri, metode și tehnici pentru dezvoltarea competențelor comunicative în rândul studenților de la gimnaziu. |
||||||
Cuvinte-cheie subiecte de vorbire, vorbire dialogică, situația vorbirii, metode și tehnici, competenţă comunicativă, gimnaziu, joc de rol, discuţii, interviuri, întrebări, răspunsuri, exerciţii, speech topics, dialogical speech, speech situation, methods and techniques, communicative competence, gymnasium, role play, discussion, interviews, questions, answers, exercises |
||||||
|