Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
576 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 23:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.71:159.947.5 (1) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216) |
Psihologie (3477) |
SM ISO690:2012 TOMA, Natalia. Educația nonformală a tinerilor și a adulților: cadrul motivațional. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 36-43. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3966950 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3966950 | ||||||
CZU: 374.71:159.947.5 | ||||||
Pag. 36-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema privind motivația învățării nonformale la tineri și adulți. Pentru prima dată învăță-mântul nonformal s-a fundamentat ca sistem și susbsistem, accentul fiind pus pe învățământul nonformal al tinerilor și al adulților. Totodată, a fost realizată clasificarea diferitor categorii de tineri și adulți în raport cu forma de implicare în activitățile de învățare nonformale și diagnosticarea mobilurilor motovaționale caracteristice acestor categorii de formabili. În baza analizei rezultatelor diagnosticării mobilurilor motivaționale a tinerilor și a adulților au fost identificate părțile forte și cele vulnerabile ale educației nonformale a acestor categorii de subiecți. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie nonformală, învățământ nonformal, educaţia adulţilor, motivaţie, motive, mobiluri motiva-ționale, diagnosticarea mobilurilor motivaționale, formarea profesională continuă, formarea culturii generale, non-formal education, non-formal education, adult education, motivation, Motives, motivational motives, motivational motives diagnosis, continuing vocational training, general culture formation |
||||||
|