Educația nonformală a tinerilor și a adulților: cadrul motivațional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
576 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-16 23:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.71:159.947.5 (1)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (216)
Psihologie (3477)
SM ISO690:2012
TOMA, Natalia. Educația nonformală a tinerilor și a adulților: cadrul motivațional. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2020, nr. 5(135), pp. 36-43. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3966950
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(135) / 2020 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Educația nonformală a tinerilor și a adulților: cadrul motivațional

Non-formal education of youth and adults: motivational framework

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3966950
CZU: 374.71:159.947.5

Pag. 36-43

Toma Natalia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 august 2020


Rezumat

În articol este abordată problema privind motivația învățării nonformale la tineri și adulți. Pentru prima dată învăță-mântul nonformal s-a fundamentat ca sistem și susbsistem, accentul fiind pus pe învățământul nonformal al tinerilor și al adulților. Totodată, a fost realizată clasificarea diferitor categorii de tineri și adulți în raport cu forma de implicare în activitățile de învățare nonformale și diagnosticarea mobilurilor motovaționale caracteristice acestor categorii de formabili. În baza analizei rezultatelor diagnosticării mobilurilor motivaționale a tinerilor și a adulților au fost identificate părțile forte și cele vulnerabile ale educației nonformale a acestor categorii de subiecți.

This article addresses the problem of motivating non-formal learning in young people and adults. For the first time, non-formal education was founded as a system and the emphasis being placed on the non-formal education of young people and adults. At the same time, the classification of different categories of young people and adults was made in relation to the form of involvement in non-formal learning activities and the diagnosis of the motovational motives characteristic of these categories of learners. Based on the analysis of the results of diagnosing the motivational motives of young people and adults, the strong and vulnerable parts of the non-formal education of these categories of subjects were identified.

Cuvinte-cheie
educaţie nonformală, învățământ nonformal, educaţia adulţilor, motivaţie, motive, mobiluri motiva-ționale, diagnosticarea mobilurilor motivaționale, formarea profesională continuă, formarea culturii generale,

non-formal education, non-formal education, adult education, motivation, Motives, motivational motives, motivational motives diagnosis, continuing vocational training, general culture formation