Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
558 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-30 18:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
796.85+159.9:796.4 (4) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1703) |
Psihologie (3477) |
SM ISO690:2012 BOIȘTEANU, Alexandru. Eficiența tehnologiei de utilizare a mijloacelor gimnasticii asupra proprietăților psihologice ale judocanilor de 13-15 ani în etapa pregătirii de bază. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2018, nr. 32(3), pp. 5-12. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 32(3) / 2018 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 796.85+159.9:796.4 | ||||||
Pag. 5-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mijloacele antrenamentului sportiv sunt necesare pentru a răspunde la întrebările: cum putem spori nivelul pregătirii fizice, psihologice şi tactice a sportivului şi cum putem asigura pregătirea pentru realizarea performanţelor sportive, în aspect tehnologic? În judo se aplică tehnologii orientate spre atingerea rezultatelor pozitive în pregătirea psihologică, excluzându-se defectele muncii de antrenament şi punându-se accent pe tehnologia utilizării mijloacelor gimnasticii asupra caracteristicilor psihologice ale subiectului muncii, ca particularităţile psihice personale de alertă, situaţia de alertă, stabilitatea atenţiei în timpul activităţii de antrenament. Rezultatele cercetării sugerează că luptătorii preadolescenţi ale grupei experimentale sunt în stare să-şi dezvolte şi să-şi menţină controlul în situaţii noi de pregătire sportivă cu ajutorul mijloacelor gimnasticii, reducând sindromul de epuizare, îmbunătăţind semnificativ starea de alertă, stabilitatea şi precizia atenţiei cu o probabilitate de 99,9%. |
||||||
Cuvinte-cheie antrenament sportiv, judocani de 13-15 ani, mijloace ale gimnasticii, tehnologie, etapa pregătirii de bază, proprietăţi psihologice, productivitatea atenţiei, stabilitatea atenţiei, precizia atenţiei |
||||||
|